Festival de Nadal

Quan arriba el desembre, a l’escola és temps de Festival. El passat dijous 1 de desembre xiquetes i xiquets de quart, segon i P5 van actuar a la sala gran del Teatre Auditori Felip Pedrell, davant de les famílies i amics. Emocions, nervis, somriures, abraçades, felicitacions i alguna llagrimeta van donar pas a 3 actuacions que van encantar a la majoria dels assistents.dsc_2993

A primera hora, després de la presentació de la directora i dels més grans de l’escola, els infants de P5 van fer una bonica representació nadalenca acompanyada de músiques de l’època. Totes i tots equipats amb els gorros i bufandes van anar decorant l’arbre i col·locant-se al voltant del tió per celebrar que ja arriba una de les estacions més esperades, l’hivern. Però no va faltar-los la marxa ja que un dels grupets va ballar-nos el Rock de Nadal! I tampoc va faltar una bonica nadala en anglès…

La segona actuacidsc_3132ó va correr a càrrec dels alumnes de segon, transformats en corals del conegut programa televisiu Oh Happy day! Però es tractava d’unes corals força especials, acompanyades, com no podia ser d’altra forma, pels membres del jurat que en feien les valoracions. Per tancar, els de segon també van cantar i ballar una nadala en anglès.

Per tancar el Festivaldsc_3238, els de quart van retre homenatge als esportistes olímpics. Simulant que alguns dels medallistes havien vingut al teatre, després d’entrevistar-los van ballar diferents cançons vestits de tenistes, nadadores, gimnastes i remers. Tot i algun inmprevist tècnic, va ser una actuació espectacular que va tancar un petit video que incloia un Mannequin challenge !

Felicitem tots els participants en el Festival, alumnes i mestres, així com a tots els que hi heu col·laborat, famílies i amics, aportant vestimentes, idees i assistint a la sala el passat dijous. Un any més ha estat un èxit total!

dsc_2991

Podeu veure i descarregar les fotos del backstage clicant a la imatge. Us animem a compartir les vostres imatges i videos comentant aquest missatge o enviant-les a l’escola.

Aquí teniu els videos de les 3 actuacions:

CICLE MITJÀ

CICLE INICIAL

INFANTIL

festival infantil from Infantil on Vimeo.