eTwinning Project: My school, my town

Els alumnes de 5è han participat en un projecte eTwinning en anglès anomenat ‘My school, my town’.

En aquest projecte han participat alumnes de molts països diferents: Regne Unit, Alemanya, Itàlia, República Txeca, Eslovàquia, Grècia, Rumania, Turquia, Sèrbia i Polònia.

La primera tasca dels alumnes ha consistit en escriure el seu perfil a la plataforma eTwinning i posar-se una imatge, i la segona en fer per equips una presentació / descripció de la seva escola (podien escollir el format que vulguessin). Aquest projecte continuarà el proper curs escolar amb noves tasques.

Aquí podeu veure una imatge amb alguns dels perfils que han creat els nens/es de 5è, i també els PowerPoint dels alumnes que van escollir aquest format per a la seva presentació.

Our 5th grade pupils have participated in an English eTwinning project called My school, my town.

Many different countries have participated with our school in this project: United Kingdom, Germany, Italy, Czech Republic, Slovakia, Greece, Romania, Turkey, Serbia and Poland.

Our students have done two tasks: first, our students wrote their profile and chose an image.

For the second activity children prepared a presentation of our school.

This project will continue next school year with other activities.

Here you can see some of our pupils profiles and two PowerPoint (converted to videos) describing our school.