Easter basket competition

Durant la darrera setmana d’aquest trimestre s’han realitzat diverses activitats al voltant de la Pasqua. Han estat uns dies molt productius ja que hem gaudit de l’explicació de contes, receptes, realització  de mones… fins al concurs de cistelles organitzat des de l’àrea d’anglès.

D’aquesta manera i seguint les bases hem pogut observar com al llarg de tota la setmana, els nostres alumnes anaven portant originals i elaborades cistelles amb la grata col·laboració de les seves famílies.

Divendres al matí, es van realitzar diversos tallers a través dels diferents cicles, i a la tarda es va fer l’entrega de premis “EASTER BASQUET COMPETITION” al pati de l’escola. Així que, vam poder felicitar a tots els participants i especialment als premiats de cada classe abans de marxar de vacances. Happy Easter!!