DIADA POLIESPORTIVA 2018

Aquest divendres 7 d’abril els alumnes de 6è participen en la  VI Diada Poliesportiva de centres d’Ensenyament del Baix Ebre organitzada pel Consell Esportiu del Baix Ebre, que s’inclou en la commemoració del Dia Mundial de l’Activitat Física.

La jornada, que compta amb la participació de 18 centres escolars del Baix Ebre, i amb més de 800 alumnes de 6è de primària i 1r d’ESO, s’iniciarà a les 09.45h al Pavelló de Remolins, a Tortosa. Encetaran les activitats l’alumnat de 6è de primària, amb franges de 20’ i rotacions per les 12 estacions de diversos esports, alguns tradicionals com les bitlles i d’altres poliesportius com futbol, rem, judo o minibàsquet i minihandbol. I, seguidament, a partir de les 12.00h, serà l’alumnat de 1r d’ESO qui duran a terme les activitats programades també amb franges de 20’ i rotacions per les 12 estacions d’esports.

Aquesta Diada està organitzada pel Consell Esportiu del Baix Ebre, amb el suport i l’impuls dels Serveis Territorials d’Ensenyament i de Salut i de la Representació Territorial de l’Esport; amb la col·laboració de l’Ajuntament de Tortosa; del Grau Universitari de CAFE EUSES URV – Campus Terres de l’Ebre; dels cicles formatius de CAFE i de CAFEM de l’Institut de Tecnificació d’Amposta i de diverses entitats esportives de Tortosa.