A CEL OBERT

Del 4 al 6 d’octubre del 2019 la ciutat de Tortosa de nou ha acollit el Festival d’Intervencions Efímeres A Cel Obert, on els patis d’alt valor patrimonial del nucli antic es convertiran en escenaris de diferents instal·lacions artístiques.

L’objectiu del festival és convertir Tortosa en escenari de creació, reivindicar el patrimoni arquitectònic del municipi i apropar i difondre l’art efímer a tots els públics. Cada intervenció estarà creada per diferents equips d’artistes, arquitectes o dissenyadors que buscaran establir un diàleg entre l’arquitectura més clàssica i les obres d’art més contemporànies. Aquestes obres invitaran als visitants a reflexionar i experimentar noves percepcions.

El festival consta de cinc obres seleccionades per concurs i una sisena fruit d’un intercanvi d’artistes entre diferents ciutats. Aquest any, com en les darreres edicions, es proposa apropar l’art efímer al públic més jove i fer-los partícips en la creació d’una de les instal·lacions. Així doncs,  els alumnes de 6è de la nostra escola han participat en l’obra Invasió, la instal·lació col·laborativa realitzada juntament amb 10 centres educatius més de la ciutat en aquesta sisena edició on el tema és la Passió. Seguim endavant, connectats amb l’art!

ooooooo             ooo