BENVINGUDA A P3

Cada any arriben nous infants a P3 amb incògnites, molts somriures i il·lusions… El fet de començar l’escola és un procés difícil per  a tots, significa fer-se a un nou espai, a uns nous adults i altres xiquets i xiquetes i això demana un temps. És un camí que es va fent a poc a poc. Amb aquesta d’apatació els infants estableiixen nous lligams tant amb els seus nous companys/es com amb les mestres ja que esdevindran  persones de referència on es sentiran cada cop més  segurs i tranquils.

Des de l’escola pretenem donar el màxim suport i el millor acompanyament a infants i famílies, mitjançant la confiança que dipositeu en el nostre equip docent, ja que treballem de forma conjunta per aconseguir un desenvolupament global òptim, partint de la realitat individual de cada xiquet.

Així que,  aquesta tarda de divendres hem compartit moments d’escola gaudint petits i grans d’una xocolatada organitzada per l’AFI (Associació de Famílies d’infants).  Donem la benvinguda als nous infants de P3 i a les seves famílies, ja formeu part de la nostra comunitat educativa!