INICIEM EL CURS

Aquest dimecres, 12 de setembre, hem iniciat el nou curs escolar. Ha estat un dia ple d’emocions i retrobaments. Els més petits de P3, que arriben per primera vega a l’escola, han viscut un matí molt intens, amb l’acompanyament de les seves famílies i amb la trobada, per primer cop, a tots els adults que els acompanyaran a l’escola durant aquest any. Aquesta presència de les famílies per ajudar-los en la seva adaptació ha esdevingut molt important en els darrers anys a l’escola, i representa una continuïtat del vincle entre la família i l’escola. La tasca de les mestres Marta i Salomé per crear els lligams necessaris ens elles i els infants justament comença ara i poder comptar amb el suport de mares, pares i altres familiars sempre suposa un gran valor. També han comptat, tots els petits, amb l’acompanyament de les nostres TEI’s, Cristina i Rosana, i d’altres mestres de l’escola.

Els petits de P4, que ja comencen el seu segon curs al Temple, han canviat de tutora de manera que la mestra Pepi s’encarrega ara del grup A i Lluïsa del B. Ha estat un matí de retrobaments i de començar un nou camí de la ma d’una mestra, que tot i que diferent, no deixa de ser molt coneguda per a ells. Aquest serà un any ben diferent, amb tota l’experiència acumulada el curs passat i els camins que tenen per endavant.

Els grans entre els petits ja fan P5 i continuen amb les tutores Montse i Antonia. La seva experiència a l’escola ja és prou amplia com per haver gaudit d’aquest primer dia amb els companys sense preocupar-se per les vacances que queden enrere ni per allò que està per venir. Durant el curs s’endinsaran en el llarg i apassionant camí de la lectoescriptura i s’envoltaran de llibres i propostes que els provoquin ganes d’anar unint sons per formar paraules i paraules per formar frases. Tota una descoberta que els obrirà un món immens que es troba al seu voltant.

Junts farem camí en aquest nou curs 2018-19….ENDAVANT!