BENVINGUTS PATGES REIALS

El Nadal ja és a la vora i la nostra escola es guarneix de manera especial. Ja sonen  nadales,  es regalen felicitacions, abraçades…  I amb aquest ambient nadalenc es respira il·lusió i d’una forma més especial a través dels més petits de la nostra escola. Perquè amb moltes ganes esperavem  la visita dels  patges de Ses Magestats els Reis d’Orient, que venen a recollir molts desitjos.

Avui tots els nens d’infantil i cicle inicial tenien les seves cartes preparades. Les han escrit i decorat amb l’ajuda de les mestres durant la setmana passada, on han pogut reflexar tots els desitjos per al nou any que començarà ben aviat. Us animem a veure totes les imatges que us presentem a continuació, ja que reflexions veritables emocions: caretes de sorpresa i molta alegria!

INFANTIL                                                                        INICIAL