VIURE EN UN MÓN GLOBALITZAT

La globalització la trobem present en diversos àmbits de la nostra vida quotidiana: El comerç global, amb l’ajut de la publicitat, facilita que es consumeixin els mateixos productes arreu del món. La ciència i la cultura també s’ha globalitzat, i els nous avenços o les obres més recents són adoptats o coneguts a tot el món.

En aquests moments els nostres alumnes de 6è es troben inmmersos en un nou projecte per tal de conèixer tots aquests fenòmens que ens envolten socialment. Estan descobrint els efectes positius i negatius que ens ha aportat la globalització. Si bé és cert que vivim envoltats de molts avenços gràcies al desenvolupament de la tecnologia que ens permeten viure amb més informació, i més comoditats; també és cert que les desigualtats entre països per aconseguir l’estat del benestar continuen creixent.

Tan es així que amb aquest projecte els xiquets/es se n’adonen que  les desigualtats també són visibles al nostre territori. Es sorprenen molt  i demanen aportar el seu granet de sorra. És per això que ens posem en contacte amb les entitats socials de la localitat i decideixen col·laborar amb el Banc d’aliments. Alumnes i mestres participaran com a voluntaris en el Gran Recapte durant la jornada del 30 de novembre. Properament us informarem de les accions  que els nostres voluntaris de 6è duran a terme des de l’escola.

Tothom pot col·laborar si esteu interessats us deixem amb la presentació de la 10a edició del GRAN RECAPTE.