Visitem l’IES Joaquim Bau

El passat divendres els nostres alumnes de 6è van estar tot el matí visitant l’IES Joaquim Bau per tal de conèixer una mica les seves instal·lacions ja que molts d’ells seran futurs alumnes d’aquest centre el curs vinent.

En arribar al centre, ens van reunir a la sala d’actes per donar-nos la benvinguda i començar a ubicar als alumnes entre els diversos tallers que realitzarien en 2 torns: robòtica, teatre, la mòmia, visual i plàstica…entre alguns d’ells.

Tot plegat i en acabar aquestes activitats ens vam tornar a retrobar tots a mateix lloc d’inici i ens van explicar com seria la propera estada en aquest centre com a alumnes de 1r d’ESO. Finalment va haver un torn de preguntes obertes a tots els alumnes on es van respondre a alguns dels seus neguits o dubtes.

Aquí teniu un recull de les activitats que van realitzar

1 2   7 9 8 6 5 4