V Jocs Florals Escolars de Catalunya

El Departament d’Ensenyament convoca la V edició dels Jocs Florals Escolars de Catalunya, la qual  s’adreça als centres d’educació primària i educació secundària obligatòria. En aquesta edició es contempla les modalitats de poesia, prosa i conte audiovisual il·lustrat. La finalitat d’aquest certamen es basa en estimular l’expressió escrita dels alumnes  potenciant  la creació literària i mitjançant el conte audiovisual il·lustrat promoure el treball interdisciplinari des de l’àmbit lingüístic, l’àmbit digital i l’àmbit artístic.

És en aquest context que la nostra escola torna a participar en aquesta nova edició, mitjançant la presentació de textos elaborats per alumnes dels diferents cicles d’educació primària. Tant és així, que aquesta vegada també ens animem a participar en la modalitat de conte audiovisual.

Us volem mostrar  la història capgirada d’un drac inesperat creada per un grup d’alumnes de cicle superior de l’Escola El Temple. L’activitat s’emmarca en el taller Digiart, on els infants més grans de l’escola fan les seves creacions a partir de diferents tècniques digitals. En aquest cas, el conte està fet amb Stop Motion i per crear-lo han calgut més de 500 imatges enllaçades.

Apropar-los des de petits al plaer d’escriure de forma creativa  és una activitat divertida i emocionant !