TORNA LA MOSTRA DE TEATRE ESCOLAR

Aquest matí els nostres alumnes de cicle inicial s’ha desplaçat fins a l’auditori per poder gaudir de la 34a Mostra de Teatre Escolar  que es celebra durant aquesta setmana a la nostra ciutat, a l’auditori Felip Pedrell.

“El teatre que es fa a l’escola abasta tots els nivells i totes les intencions i sovint s’assumeix com a eina pedagògica, lúdica i/o per a la pràctica de la integració social. Ajuda al llenguatge, l’expressió corporal, la dinàmica de grups, la creativitat… És de gran utilitat en el procés formatiu dels xiquets i xiquetes. Ha estat des d’aquestes consideracions que el teatre ha entrat a les nostres escoles i forma part del treball habitual dels centres.

El teatre escolar pot tenir també una projecció externa. Moltes de les obres de teatre que es fan als centres han sortit fora de l’escola. És des d’aquestes consideracions generals que hem d’emmarcar la Mostra de Teatre Escolar del Baix Ebre, experiència teatral que permet la possibilitat d’intercanviar activitats i a la vegada veure què es fa arreu de la comarca.”

Els xiquets/es de primer han representat molt bé a la nostra escola amb l’obra “EL PAS DEL TEMPS”. Tot comença quan una iaia li explica al seu fill i a la seva neta com han canviat les coses des de que ella era jove, tot fent un repàs a les diferents etapes musicals viscudes. La música i el record del passat es converteixen en els eixos fonamentals de l’obra.

MOLTES FELICITATS, ARTISTES !