SETMANA DE LA NATURA

La Setmana de la Natura és un moment de l’any per prendre consciència de la necessitat de conservar el medi ambient i el nostre patrimoni natural. A l’edició del 2019, s’han organitzat durant 10 dies més de 400 activitats arreu de Catalunya per la conservació de la natura i el medi ambient, per a joves i per a grans, al mar, a la muntanya i a la ciutat.

Per tant, els nostres alumnes han volgut contribuir amb la Setmana de la Natura (de l’1 l 9 de juny) realitzant aquestes actuacions:

• Visionat del vídeo sobre la campanya de ZERO WASTE relacionat amb “BOICOT AL PLÀSTIC” (https://youtu.be/T-hP_uaoGOY per reflexionar sobre erradicar la compra d’aliments embolcallats amb plàstic d’un sol ús.
  • Fabricació de menjadors d’ocells reciclats amb palets i botelles de plàstic d’1,5 l. amb l’alumnat d’infantil, 5è  i 6è, que van ser col·locats als arbres del pati al costat de les casetes d’ocells que es van fer el curs passat
  • Comunicació a les famílies per whatsapp de la invitació de la Festa de la Natura de Tortosa que l’ajuntament ha organitzat per al dia 9 de juny on hi ha programades moltes activitats relacionades amb la natura.
  • Construcció d’un parquing per a patinets amb els tallers internivells de Recicl-Art de 5è i 6è  amb palets. Creació del cartell de PARKING SCHOOL.

Tot seguit us mostrem un recull d’imatges de les diferents activitats.