LLEGIM EN PARELLA

Els alumnes de tercer, juntament amb els de cinquè, hem iniciat el projecte d’escola “Llegim en parella”.L’objectiu del programa és millorar la competència lectora.

La tutoria entre iguals és un dels punts que destaquen en aquest programa, de manera que  l’alumne de cinquè és el tutor, mentre que l’alumne de tercer és el tutorat. Realitzem l’activitat dos dies a la setmana (dilluns i dijous de 9 a 9:30h.). Aprenen a través d’una activitat lectora ben estructurada. A més a més, cada setmana els alumnes s’enduran a casa, un full amb la lectura corresponent. En el nostre cas, necessitem la implicació de les famílies, per tal de realitzar la lectura amb major efectivitat.Moltes gràcies per la vostra col·laboració!

Us deixem un petit recull d’imatges d’aquestes setmanes realitzant l’activitat. (Clica a la imatge per veure’n més)