PROJECTE D’EDUCACIÓ EMOCIONAL

L’alumna Maria Iniesta Alemany  de 2n de Batxillerat de l’institut Cristòfol Despuig , va realitzar un petit  projecte d’Educació Emocional a curt termini a la classe de 6èA per tal de completar el seu treball de recerca. A partir de la teoria de les emocions, el  principal objectiu en la practica del seu treball s’ha centrat en donar a conèixer la primera de les competències emocionals, és a dir, tractar la consciència emocional amb l’alumnat.

La seva investigació te com objectiu  aportar informació sobre com l’educació emocional es treballa a l’escola, de quina manera i la seva influència, partint de la hipòtesi que el tractament de les emocions a l’aula afavoreix el clima relacional i d’aprenentatge. Tot això ho ha demostrat  amb  un projecte de 6 sessions d’educació emocional amb els xiquets.

Una de les activitats es diu ‘’Expressem-nos’’(vídeo adjunt), on l’alumnat de 6è A han intervingut expressant amb grup les diferents emocions.

L’experiència viscuda ha estat molt positiva i està molt agraïda de tots els  alumnes de sisè  A i D de primària per la participació, dedicació, atenció, confiança, interès i esforç.