PINZELLADES DE CULTURA

Aquesta tarda,  els més grans, noies i nois de 6è participaran en  les Pinzellades de Cultura  a partir de les 17.30h, al passadís de la nostra l’escola. Les PinzellaIMATGE4des són una proposta sorgida arran de la participació de la nostra escola en el  III Congrés de Petits Científics i Científiques.

En aquesta ocasió, els xiquets de sisè van presentar un dels projectes d’investigació portats a terme durant el curs amb el títol de LO NOSTRE RIU: L’EBRE. Un cop finalitzat el congrés els nostres experts mostraran  les conclusions a les quals van arribar  en la jornada científica que us presentem.

Es tracta d’una tarda en família en la qual els diferents equips de treball presentaran les seves investigacions i conclusions fent servir maquetes, experiments o exposicions. Per fer-ho, a més de comptar amb l’acompanyament dels mestres participants en el projecte, també hem convidat a tota la comunitat educativa de l’escola a assistir a les presentacions, exposicions, etc.

El programa de la tarda és el següent:

-17:30h Benvinguda i presentació al SUM a càrrec del  Director del Centre.

-17:45h Inici de les presentacions en 3 espais* diferenciats:

• BIBLIOTECA: Presentació oral de la investigació “LOS NOSTRE RIU: L’EBRE”, a càrrec de 5 alumnes (mostrada en el III Congrés de Petits Científics i Científiques).
  • LABORATORI: Realització de diversos experiments i observacions a càrrec d’alguns dels equips d’investigadors.
  • PASSADÍS: Exposició de maquetes, murals i altres treballs plàstics a càrrec de la resta d’alumnes.

*(s’organitzaran 3 grups per poder visitar els diferents espais)

-18:30h Berenar de cloenda al pati de l’escola.

Ja podeu veure el vídeo d’aquesta jornada científica!

VISCA LA CIÈNCIA!