Participem en els premis CAC a l’escola

Aquest trimestre els alumnes de quart han estat treballant els hàbits saludables des de l’àrea d’anglès, per tal de millorar el seu dia a dia. Per fer-ho, han realitzat diverses activitats fins a acabar amb l’elaboració d’un espot publicitari, remarcant els aspectes més importants que influeixen en els costums diaris. Aquestes activitats  els ha permés obtenir força coneixements al voltant del món publicitari i emprar la tecnologia que tenim al nostre abast, des de les càmeres, tablets, smatphones fins a entendre com funciona la gravació amb croma i  la seva edició.

Després de tota aquesta feinada, el resultat ha estat tan gratificant que aquest espot s’ha presentat als  “XIV PREMIS EL CAC A L’ESCOLA”. . Amb el següent vídeo us mostrem el resultat; esperem que us agradi i que us ajudi a valorar la vostra “healthy living”.

Aquí teniu també tot el procés que s’ha dut a terme gràcies a la col·laboració de cicle mitjà de la nostra escola.

També podeu consultar amb  aquesta presentació tota la informació d’aquest projecte.