INICIEM ELS TALLERS D’ART

Aquest mes d’octubre hem iniciat a cicle mitjà els tallers d’art. Els docents que hi participem hem creat diferents propostes per tal que tots els nens i nens puguin fer volar la seva imaginació i creativitat al mateix temps que aprenen de l’art. L’alumnat podrà fer noves amistats i conèixer altres alumnes del mateix cicle, passant per diferents tallers per descobrir les seves facetes artístiques.

Es trobaran propostes on el collage és el protagonista, on descobrirem els actors i actrius que hi ha a l’escola amb el teatre, la vida i tècnica de diferents autors com Miró, Van Gogh, Andy Warhol, Picasso, Munch, Frida Khalo i l’art urbà. També podran aprendre a modelar i dissenyar les pròpies escultures, descobriran com n’és de rica la naturalesa que fins i tot podem fer art amb ella i podran ballar amb diferents coreografies i estils musicals.

Més endavant, podrem veure l’evolució d’algunes de les obres creades pels nostres petits artistes. (Cliqueu a la imatge si voleu veure el recull fotogràfic).