FESTA DE TARDOR

Arriba la tardor i la nostra escola ho ha celebrat aquest any amb una nova jornada festiva el dia 31 d’octubre. Durant tot el matí, els nostres xiquets/es s’han convertit en veritables cuiners/es i amb l’ajuda de les seves famílies han portat a terme moltes receptes creatives i originals a les aules.

A la vegada, els alumnes de 6è  ens han sorprès amb la seva visita per les diferents classes:  d’una banda, la comissió de festes ens ha animat el matí, ensenyant-nos alguns dels passos més divertits per a les danses que ballaríem a la tarda amb tota l’escola.

D’altra banda, la resta dels alumnes de 6è, amb la seva vessant més artística, ens ha amenitzat la resta del matí per totes i cadascuna de les aules amb les diferents obres de teatre que han adaptat al voltant de la història de la castanyera. Ens han regalat somriures i escenes ben originals.

I per la tarda, finalment el temps ens ha acompanyat i ens ha deixat celebrar una bona festa al pati; vestits de castanyers/es  hem pogut ballar totes les dances que havíem practicat durant la setmana. Tot seguit ens hem dirigit a les taules on ens esperaven mestres i famílies amb els exquisits menjars que havíem cuinat al matí. Tots hem pogut fer un tomb per conèixer i fer un tasteig de la cuina creativa elaborada a la nostra escola.

Felicitats per l’èxit de la festa a tota la comunitat educativa; per una jornada molt enriquidora i divertida!

MATÍ                                                               TARDA

Si cliqueu a les fotografies veureu les primeres imatges de la jornada. Properament estaran disponibles la resta.