EXPOSICIÓ “WHY?”

Els alumnes de tercer hem realitzat una sortida al Palau Oliver de Boteller de Tortosa per visitar l’exposició anomenada “why?” sota el guiatge de la bibliotecària, Mariola. Ens han explicat la vida i les obres de l’artista Carme Solé Vendrell nascuda a Barcelona. Les seves obres estan basades en els drets i deures dels infants, ja que li va marcar molt la mort de la seva mare quan ella era petita. En aquesta exposició hem analitzat els personatges, els espais, la llum i la foscor, les emocions que transmeten, “l’atrezzo” (complements utilitzats), entre d’altres aspectes.

Finalment, la Mariola ens ha fet reflexionar sobre els nostres drets i deures com a infants i quines són les conseqüències de la seva privació. Amb aquestes reflexions, hem elaborat un llibre on queden reflectides les nostres opinions. Com a cloenda, hem firmat tots els alumnes assitents. Aquest llibre el tindrem a la biblioteca d’aula!

(Feu clic a la imatge per veure’n més)