ENDAVANT AMB LA MARATÓ

“El temps no cura el càncer, la investigació sí”. Amb aquesta afirmació  la nostra escola no ha dubtat a col·laborar  amb la Marató de TV3 del 2018 dedicada al càncer.   Aquesta és la primera causa de mort a Catalunya entre els homes i la segona entre les dones. Gràcies a la investigació biomèdica, a Catalunya, la supervivència al càncer segueix creixent. Però malgrat els avenços que s’han fet en tractaments, mètodes de diagnòstic i prevenció cal seguir investigant per millorar la supervivència de les persones que tindran aquesta malaltia.

Així doncs, els xiquets/es més grans de l’escola a través dels tallers d’art de cada dilluns han volgut elaborar unes manualitats; per tal de regalar-les a aquelles persones que vulguessin col·laborar amb un donatiu. Un any més, van organitzar durant la tarda de l’11 de desembre una fireta al pati, aconseguint que moltes de les nostres famílies ajudessin a aconseguir els recursos econòmics  tan esperats i necessaris per a aquest gran projecte. Cal recordar que, a l’endemà, durant el Festival de Nadal, un grup de voluntaris de 6è va continuar recollint més aportacions a través de les vidrioles solidàries.

Gràcies a tots/es els qui heu col·laborat amb la vostra solidaritat…l i recordeu que la investigació dóna vida!

TALLERS PER LA MARATÓ                                                          FIRETA