EMOCIONA’T I DESCOBREIX EL TEATRE

Avui els nostres alumnes de 5è s’han traslladat fins a l’IES Joaquin Bau per poder gaudir de l’obra de teatre HEART. Aquesta representació en anglès ha estat preparada pels alumnes de 1r de batxillerat  de les Arts Escèniques i dirigida per la professora Manolita Nadal.

Se’ns mostra un cor ple de sentiments i fantansia que precedeix l’escenari de la vida. Un cor que mou el món i que invita a les persones a estimar-se i a compartir. Un cor de teatre…immens i obert a les emocions. Posteriorment han invitat als nostres xiquets/es a participar del teatre a partir de la representació d’algunes de les escenes que més els hi ha cridat l’atenció. Moltes gràcies per fer-nos passar una bona estona amb el lema “Emociona’t i descobreix el teatre”.