Emissió del programa FISH & CHIPS

Aquest dissabte 6 de maig van emetre el programa Fish & Chips on van concursar alguns dels nostres alumnes de 6è (acompanyats de la resta dels seus companys des de les grades de públic) que competien contra l’escola Aldric de Cassà de la Selva. Les proves que van realitzar van ser molt divertides i segur que ens han fet passar una bona estona plena d’emoció  i amb curiositat per conèixer el final. Tot i que no van aconseguir guanyar, van realitzar una magnífica participació. Moltes felicitats:  Estel, Pau i Zhor.

Per si us heu perdut l’emissió del programa aquest matí o el voleu tornar a veure…

Sense títol