EL PATI QUE VOLEM

Des del curs passat tenim en marxa el projecte “El Pati que volem”, un iniciativa sorgida dels propis infants i que té com a principal objectiu la renovació del pati de l’escola.

Per continuar fent canvis al pati volem comptar amb la vostra col·laboració i per això hem organitzat un nou Dissabte a l’escola el proper 27 de gener. Aquest dia farem:

• Col·locació i muntatge de taules i espais de conversa
  • Construcció d’una cuineta a infantil i una a primària
  • Pintura de jocs al terra

Mentre els grans treballem en les diferents propostes, els petits podran jugar i passar-ho bé fent activitats. També tindrem un bon esmorzar!

Tots els que vulgueu participar aquest dia, només cal que retorneu document signat que se us va fer arribar (abans del 19 de gener).

Us esperem el proper dissabte 27, a les 9h del matí a l’escola.