DIA DE L’AIGUA

El dia 22 de març vam celebrar el DIA MUNDIAL DE L’AIGUA. A l’escola El Temple vam fer un gran lapbook on van participar alumnat dels diferents cicles:

• Cicle inicial van fer els dibuixos i les lletres dels Estats de l’Aigua.
  • Cicle Mitjà van dibuixar els consells per estalviar l’aigua.
  • Cicle Superior van dibuixar i van pintar el Cicle de l’Aigua.

L’alumnat de Cicle Superior van disenyar una gran aixeta i amb paper de diari i cola blanca la van modelar. Al final van pintar l’aixeta de color platejat.

Els estudiants de magisteri en pràctiques van escriure i van pintar el rètol: DIA MUNDIAL DE L’AIGUA 22 DE MARÇ DE 2017.

A classe hem treballatt els CONSELLS PER ESTALVIAR L’AIGUA en grups cooperatius. Cada grup ha escrit en una gota d’aigua un consell per estalviar l’aigua, l’ha pintada i l’ha pegada en el cartell que diu: NO MALGASTIS L’AIGUA.

Ara podeu veure les fotos de totes aquestes activitats on pensem que el Dia de l’Aigua no és un dia sinó que han de ser tots els dies de l’any.

foto blog