DESCOBRIM EL CIRC

Avui els nostres alumnes de cicle inicial han realitzat la sortida de final de curs, viatjant fins a la localitat de Valls per conèixer de manera vivencial una circoteca. La Circoteca és moltes coses, però si s’ha de definir seria un espai de circ molt singular i únic al Camp de Tarragona. Pero, a més, és la casa de Cia. Passabarret. Aquest Centre de Creació Circense, va obrir les seves portes el 2012 a Valls (Alt Camp). Essent un dels pocs espais de circ de la demarcació, un dels seus objectius sempre ha estat la divulgació del circ en el més ampli dels sentits, especialment al gran públic, que sovint el veu com una art escènica estrictament vinculada a les carpes itinerants i desconeix moltes de les possibilitats que ofereis.

Els nostres xiquets i xiquetes passaran un dia molt agradable , ja que aquesta jornada els permetrà  conèixer les instal·lacions d’un circ estable amb tallers a l’aire lliure i espectacles de circ dins la carpa L’objectiu és apropar els alumnes al món del circ, no només com espectadors sinó també com a participants.

Disposem de: trapezis, minitrampolí, cable de funambulisme, bola d’equilibris, rola bolla, diàbolo, mocadors, anelles, masses, boles, plats xinesos, hula’s… Que comenci l’espectacle!

Us deixem el recull fotogràfic per anar seguint la sortida