COL·LABORA A LA MARATÓ

Un any més la nostra escola col·labora activament en la Marató de TV3, que aquest any destina els seus esforços i recaptació a la investigació sobre malalties infecciones. Els nostres alumnes de cicle superior s’han implicat com a voluntaris, i en els propers dies estaran el·laborant diferents manualitats en tallers internivell.

Amb aquest motiu, dimecres 13 de desembre a les 17h  l’escola organitza una fira   solidària. Un cop acabades les classes, us convidem a totes i tots a apropar-vos a les paradetes que trobareu a la pista i a posar el vostre granet de sorra; comprant alguna de les manualitats. També podreu fer el vostre donatiu a les paradetes de menjar mentre gaudim d’un berenar tots plegats.

Començarem per recollir els vostres donatius el dia del Festival de Nadal a l’auditori mitjançant les guardioles solidàries.

Aquí teniu una mostra de com treballen i gaudeixen els voluntaris per la Marató.