CELEBREM LA CASTANYADA

A la vegada, els alumnes de la Comissió de Festes, ens han sorprès amb la seva visita a les aules:  les seves disfresses fantasmagòriques i interpretacions teatrals sobre Halloween han estat molt aplaudides.

A la tarda, la celebració ha continuat, i ens hem retrobat vestits de castanyers/es per gaudir de la festa al pati; amb música, coreografies i berenar. Prèviament, els alumnes de 6è ens han vingut a explicar el conte de la Castanyera i ens hem fet fotografies tots plegats.

INFANTIL                                                                    INICIAL

MITJÀ                                               SUPERIOR

FESTA