Setmana Europea de la prevenció de residus

La nostra escola participarà un any més en la Setmana Europea de la Prevenció de Residus (del 21 al 25 de novembre de 2016), que se celebrarà en més 30 regions europees.

L’alumnat de primària realitzarà diferents activitats  per potenciar  la prevenció de residus (envasos, sobreembalatge…)  Podran observar  com portem l’esmorzar (carmanyola, paper, alumini, plàstic…)  per poder fer una valoració.

També es pesaran totes les tardes la bossa dels envasos de cada classe, i tota  la informació quedarà recollida en diferents graelles al passadís. A més a més, trobareu un recull ben interessant d’activitats relacionades amb aquest tema .Finalment, acabarem la setmana amb el dia sense envasos  (divendres 25 ).

Us demanem la vostra col·laboració per  ajudar a sensibilitzar a l’alumnat  sobre la gran quantitat de residus que es generen quan anem a comprar i de la importància de reduir-ne dia a dia el  seu consum a fi de salvaguardar el medi ambient. Podeu seguir amb més iinformació si visiteu el bloc  d’Escola Verda.

RECORDEU: El millor residu és aquell que no es produeix.

residus