Arriba el Carnestoltes

img_0180aAquesta setmana com ja és tradicional, el Carnestoltes (rei dels pocasoltes), fa de les seues i ens ha preparat unes consignes ben originals. Dilluns quasi no calia preparar massa cosa ja només havíem de venir amb la roba de dormir: pijames ben divertits, amb bates o barnussos i alguns fins i tot amb calçat “d’anar per casa”.

Però per dimarts la cosa canvia, ja que en hawaians ens havíem de transformar. I aquí si que hi va haver encara més alumnes ben originals; amb camises florides, barrets, collarets llampants, faldilles     i tots els complements que us pugueu imaginadscn1459r.

Així arribem al dimecres, i el senyor Carnestoltes no se li acut un altra que fer-mos anar vestits del mateix color. Veurem si ens aconjuntem correctament la roba i no portem cada peça d’un color, perquè segur que a aquest rei tan burleta, en faria un bon acudit.

Dijous descansarem per a agafar forces perquè arriba un divendres carregat de tallers i d’una pila activitats on a través d’un vessant més lúdic  passarem una bona estona per acabar finalment amb la gran festa de la tarda; on les disfresses, el pregó, la música i el berenar seran els protagonistes.

Carnaval 2017 from Escola El Temple on Vimeo.