AFI-Estiu

BON ESTIU FAMÍLIES!LOGO AFFI

Benvolgudes famílies,

Hem arribat al final d’un altre curs i l’hem acabat de la millor manera possible amb una gran festa organitzada conjuntament amb l’institut-escola on els vostres fills i filles van gaudir d’un matí intens  mb inflables, tallers,  aigua, balls, proves d’equilibri i moltíssimes coses més. Per la cara que feien sembla que van disfrutat i molt.

Nosaltres ja estem treballant ¡per al curs que ve, en noves activitats extraescolars i millorant coses, ja sabeu que sempre hi ha coses per millorar. En aquest sentit veureu, ens els documents que heu rebut i en els que deixarem penjats a la web que hi ha un increment de preu de l’espai  menjador i d’algunes de les activitats extraescolars, això respon en cas de l’espai menjador als increments de preus tant dels productes frescos i matèries primes, com d’una millora en l’atenció dels nostres fills i filles amb l’increment de contractació de monitoratge de cara al proper curs per poder baixar les ràtios que ara tenim. Menys ratio més atenció!  I en quant al preu d’algunes de les activitats extraescolars l’increment és deu a una pujada de preus en la contractació.

També aprofitem per informar-vos que estem treballant perquè al proper curs l’extraescolar d’anglès sigui preparativa per a les proves oficials i que tindrem com a novetats:  Volei, Art Dramàtic, Zumba, Escacs i Vivim la Natura, i també seguirem oferint: futbol sala, robòtica i ludoteca

No ho fem més llarg, per qualsevol dubte ens podeu enviar un wassap al 630144613 (durant els mesos d’estiu només s’atendrà via missatge de wassap)

Bon estiu a tothom, ens retrobarem al setembre

La Junta