SETMANA EUROPEA DE LA PREVENCIÓ DE RESIDUS

HO HEM ACONSEGUIT

HEM REDUÏT ELS RESIDUS DELS ENVASOS I PLÀSTICS

Hem de felicitar a l’alumnat, a les seves famílies i als mestres que van participar en la Setmana Europea de la Prevenció de Residus, que es va celebrar a l’escola El Temple del 21 al 25 de novembre de 2016,  perquè es va aconseguir l’objectiu que preteníem que era conscienciar i reduir l’excés d’envasos i plàstics.

L’alumnat de 1r, 2n, 3r, 4t, 5è i 6è va treballar activitats relacionades amb la sensibilització sobre l’excés d’embalatge , la prevenció de residus i envasos i com portem l’esmorzar?

Va haver moltes classes que durant aquesta setmana van reduir els residus d’envasos i plàstics, algunes no van fer cap residu durant tota la setmana.

El divendres 25, dia sense envasos, vam obtenir els següents resultats de 21 classes i un total de 525 alumnes:

0 grams 20 grams 40 grams 50 grams 60 grams 70 grams
15 classes 2 classes 1

classe

El resultat de les graelles  de Com portem l’esmorzar? és que la gran majoria ho fan en carmanyola i embocall de roba reutilitzable.

Hem de seguir reduint, perquè si ho hem fet una setmana ho podem fer les altres també.

Tot un èxit!!! Gràcies a la col·laboració de tots.

RECORDEU: El millor residu és aquell que no es produeix.

SANYO DIGITAL CAMERA