SETMANA DEL COMPOSTATGE DEL 5 AL 11 DE MAIG

Aquesta setmana, la nostra escola ha participat en la Setmana del Compost. Concretament, l’alumnat de 5è ha parlat i ha fet la reflexió a classe de la necessitat de compostar i dels molts de beneficis que obtenim al fer el compost per alimentar l’hort escolar.

També ha coincidit amb la setmana de la fruita que ens porta el Departament per mig d’Afrucat i que es dóna per esmorzar. L’alumnat de 5è van passar el dimarts, el dimecres i el dijous a recollir per les classes les restes orgàniques de la fruita i les van abocar a la compostadora que vam fer amb palets. El divendres vam aprofitar l’herba que havia segat la brigada de l’ajuntament davant del col·legi per tirar una part a la compostadora. Hem pogut observar alguns animalets que viuen dins de la compostadora. Finalment hem remenat cada dia el compost amb l’airejador.

A continuació podeu veure les fotos de les diferents activitats.