Nous llibres per a la nostra biblioteca!!

JA HEM OBERT LA NOSTRA BIBLIO!Tots els dilluns i dimarts de 17 a 18h podeu venir a llegir i gaudir amb les famílies!

Les famílies de l’escola continuen col·laborant activament en la nostra biblioteca i les seves aportacions de llibres són molt importants. Aquesta setmana la Berta i la Sara ens han portat un bon grapat de nous títols que afegirem al nostre fons i que posarem a disposició de tothom! Recordeu que la biblio està oberta a l’hora del pati de dimarts i dijous i els dilluns i dimarts de 17 a 18h.

Durant el temps que la biblio està oberta podeu venir a llegir i a compartir moments amb la família però també podeu agafar llibres en préstec per a casa durant una setmana i després retornar-los. Cada infant de l’escola té el seu carnet però amb les dades personals ja en tenim prou per poder fer el préstec. El més important és venir amb moltes ganes de llegir…d’imaginar…de somniar…

Us deixem un parell de fotos de les noves aportacions de llibres a la biblioteca. Us animem a seguir-ne compartint i portant-ne a l’escola!