ESO

Des del 29 de març al 09 d’abril (ambdós inclosos) s’obre el període de preinscripció pel curs 2019-2020. Tots els alumnes que vulguin cursar amb nosaltres l’ESO el proper curs 2019-2020 cal que facin la preinscripció dins del termini fixat. L’ordre de presentació de la sol·licitud no influeix a l’hora d’assignar places.

Recordem als alumnes que provenen de les escoles adscrites (Escola Catalunya, Escola Creu Alta, Escola Ribatallada i Escola Samuntada) que també han de fer la preinscripció. De no fer-ho s’entendrà que renuncien a la plaça.

Documentació

Tota la informació també la teniu a la web del Departament d’Educació. Davant possibles errors en la informació publicada a la nostra web, prevaldrà la publicada pel Departament d’Educació.