Resolució beques material escolar i llibres de text

becaAvui hem penjat al nostre tauler d’anuncis la resolució de les beques de l’Ajuntament de Sabadell per material escolar i llibres de text.

La notificació de la resolució a les famílies s’ha efectuat a través del tauler d’anuncis municipal, dels centres docents i es pot consultar a través de la pàgina pàgina web de l’Ajuntament.

La famílies que no estiguin d’acord amb la resolució podran interposar, amb caràcter potestatiu, recurs de reposició, en el termini d’un mes (a partir del dia 19), o recurs contenciós administratiu en el termini de dos mesos, sens perjudici de la interposició de qualsevol altre que es consideri oportú.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *