Us convidem a venir a la representació de “SEMPRE ÉS NADAL!”

teatre-sempre-es-nadalEl proper 15 de desembre farem la representació que hem estat preparant des de les optatives d’Arts Escèniques, Producció Musical i Escenografia de 4t d’ESO.

Enguany hem preparat una obra de teatre, basada en contes de Pere Calders, que es diu SEMPRE ÉS NADAL! El llibret, la música i les lletres de les cançons són originals i el seu autor és un exalumne del centre, el Martí Costa, que l’any passat va acabar el 2n de batxillerat. És un autèntic luxe poder-la estrenar i esperem que us agradi.

Tot l’alumnat veurà l’espectacle el dia 15 de desembre al matí, al teatre de l’Estruch. El mateix dia, a les sis de la tarda, hi haurà una representació oberta a tot el públic, a la qual esteu tots convidats.

La venda d’entrades (només per  la funció de la tarda) es farà  dilluns 12, dimarts 13 i dimecres 14 de desembre a l’hora del pati a la consergeria del centre, i també el 15 de desembre una hora abans de l’espectacle al mateix teatre de l’Estruch. El cost de l’entrada és de 3 €.  Els diners recollits es destinaran a col·laborar amb una entitat solidària.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *