Tastet d’Oficis

Ser alumne del “Tastet d’Oficis” és una bona oportunitat per descobrir alguns dels teus interessos professionals. Et posa a prova les capacitats i te n’adones de les teves habilitats. També prens consciència del que no fas tan bé. Però no passa res!

-Què bé m’ha sortit la peça que he polit!
-Mama, avui porto jo el pa!
-He après a canviar una roda!

Aquests en són exemples del que un alumne pot arribar a expressar després d’anar a un dels tallers.

El programa Coneixement d’Oficis és realitza durant tot un curs escolar per aquelles i aquells alumnes que se’ls pot fer una mica pujada el dia a dia de l’institut. Són alumnes que realitzant tasques de caire més pràctic sovint se senten més competents. El programa està pensat pels que estan a 3r i 4rt d’ESO, sobretot. Promoció Econòmica (Ajuntament de Sabadell) i l’Institut Vallès hi treballen plegats per promoure l’èxit educatiu dels joves.