Robòtica amb Arduino 2n ESO

Gràcies a totes les famílies que formeu part de l’AMPA, aquest curs l’alumnat de 2n d’ESO s’ha iniciat en la robòtica!

L’AMPA, amb una aportació de 1.058€, ens ha dotat amb:

• 25 kits de plaques arduino.
      • 4 cotxes programables.
      • 3 cases domotitzades.

Amb aquesta dotació l’alumnat de 2n d’ESO ha pogut iniciar-se en la robòtica d’una forma lúdica i divertida!

A l’Institut Vallès estem impulsant el pensament computacional, és a dir, un procés cognitiu o de pensament que comporta un raonament lògic pel qual es formulen i resolen problemes i es potencia una millor anàlisi i organització lògica de dades, l’abstracció de dades i simulacions, l’automatització de solucions a través del pensament algorítmic així com la generalització i aplicació d’aquest procés a altres problemes.

L’alumnat de 2n d’ESO (en aquest primer quadrimestre dos grups i en el següent els altres tres) han pogut aprendre la base de la programació i la robòtica, cada alumne/a al seu ritme gràcies a que han pogut treballar de forma individual amb els kits d’Arduino. L’entusiasme de l’alumnat en aquestes pràctiques ha estat espectacular, i el poder gestionar i programar els cotxes i cases ha estat una experiència engrescadora.

Moltes gràcies a totes les famílies per donar suport a l’AMPA i també a totes aquelles persones que fan possible que l’AMPA funcioni i doni suport a les iniciatives de l’Institut!!!