L’INS Vallès “triomfa” a la Lliga Escolar d’Ultimate

Aquest passat dissabte dia 19 de gener es va disputar la 2a jornada de la Lliga Escolar d’Ultimate a L’Hospitalet de Llobregat, amb la participació de 3 equips amb jugadors del nostre institut.

A la categoria Sub 18 (4t d’ESO, 1r i 2n de BTX) l’INS Vallès BLACK es va proclamar CAMPIÓ al imposar-se amb molta claredat als seus 3 rivals, amb marcadors de 13-1, 10-1 i 10-4. A més va aconseguir la 2a posició en el reconeixement al SPIRIT, amb una excel·lent puntuació de 12,67 punts.

Per la seva part, 2 dels 5 equips participants a la categoria Sub 15 (1r, 2n i 3r d’ESO) representaven al nostre institut, i van acabar proclamant-se CAMPIÓ (INS Vallès RED) i SOTS-CAMPIÓ (INS Vallès WHITE) del troneig. A més, l’INS Vallès WHITE va guanyar el premi a l’SPIRIT (12,00 punts), seguit molt d’aprop de l’INS Vallès RED i l’EUC Junior, empatats a 11,75 punts.

Després dels grans resultats, els equips ja es preparen per la 3a jornada, que es disputarà al CEM Mar Bella de Barcelona el proper 16 de febrer.

Us esperem!!