Jornades internacionas de didàctica de les Ciències socials

El passat divendres 10 de febrer, l’institut Vallès va participar en les Jornades Internacionals de Didàctica de les Ciències Socials organitzades per la Unitat de Didàctica de Ciències Socials de la Universitat Autònoma de Barcelona. En aquesta jornada, el professor ponent va explicar el projecte Deslocalitzats de 3r d’ESO que es va realitzar al centre el curs passat. Aquest és un projecte que involucrava les matèries de Tecnologia, Cultura i Valors i Ciències Socials, i es relacionava amb la creació de diferents empreses amb objectius diversos que havien de prendre decisions sobre producció, condicions laborals o mediambientals, així com una defensa dels drets humans. La sessió va comptar amb la participació d’un alumne del centre, el qual també va poder compartir amb el públic la seva experiència. Aquest tipus d’activitat són un exemple de la projecció que el centre té més enllà dels seus murs i que, esperem, ben aviat veiem en altres centres trenant entre tota la comunitat educativa una xarxa que millori l’aprenentatge de l’alumnat.