Jornada a cal Balsach del projecte Fem Govern

El passat dijous dia 9 de febrer l’alumnat de primer de batxillerat de la matèria de Ciutadania, política i dret, així com el de Comunicació Audiovisual, van dur a terme la sessió final del projecte Fem govern, en el qual l’alumnat havia de negociar la formació d’un govern després dels resultats obtinguts en unes hipotètiques eleccions. La jornada va esdevenir un èxit, en la qual l’alumnat de política es va mostrar molt actiu i participatiu, van debatre amb arguments sòlids i van assolir acords, alhora que feien evidents els seus desacords. Per la seva banda, l’alumnat de comunicació, el qual tenia com a missió generar material audiovisual per a després poder fer un documental, va haver d’afrontar situacions tècniques complexes, però es van adaptar de manera satisfactòria i van contribuir a fer la jornada molt més rica. Esperarem a veure les seves creacions ben aviat!