FotoFilosofia 2020

Aquest curs, el professorat d’Expressió i de Filosofia estem molt contents per la implicació de l’alumnat en aquesta Mostra de Fotofilosofia que organitza el grup CREAIF. Suposa per tots ells un esforç considerable intentar plasmar, de manera sintètica, en una imatge, un concepte filosòfic.

De totes les fotografies, 20 han estat les escollides per ser presentades a l’acte públic, juntament amb tots els centres participants. La data serà el 18 de novembre de 2020 a les 17h a l’Aula Magna de la Facultat de Filosofia de la UB. No sabem encara si es podrà fer presencial o telemàticament. De totes les presentades seleccionaran tres fotografies que seran defensades breument pels seus autors/es en l’acte final de la Mostra. A veure si tenim entre aquest tres afortunats/des algun dels nostres alumnes!

Enhorabona 4t d’ESO (optativa de Filosofia), 1r de Batxillerat i 2n de Batxillerat!