CLOENDA “JOVES x CLIMA” – 4t d’ESO

Els alumnes de 4t d’ESO que han participat en el Servei comunitari “Joves x Clima” organitzat per l’Ajuntament de Sabadell, van celebrar-ne la cloenda el divendres passat, 5 de maig.

El Servei comunitari s’ha dut a terme sota la conducció i guia de MEL Educació Ambiental i ha girat entorn el Canvi Climàtic. Els alumnes han pogut aprofundir sobre aquesta problemàtica i han cercat referents als quals han pogut entrevistar.

A la cloenda es van trobar tots els participants en el Servei Comunitari, els del nostre centre i també els de l’Escola Industrial i els de l’Institut Narcisa Freixas i Cruells. La trobada va ser a l’Escola Industrial i, a més de realitzar una dinàmica relacionada amb els microplàstics, van poder compartir el resultat de les seves indagacions.