Exposició instruments 2ESO – Projecte INTEGRA

img_0349 img_0350 img_0351

En el marc del projecte Integra, l’alumnat de 2n d’ESO ha treballat la Creació i Comprensió del So Acústic, des d’un enfoc multidisciplinar (tecnologia, música, experimentals, anglès,…). Al llarg dels dos primers trimestres els alumnes han construït i estudiat el so d’instruments musicals.

Amb l’objectiu de compartir el que han après, es farà una exposició amb instruments que els alumnes han construït i estudiat. L’exposició estarà oberta a la resta d’alumnat del centre i als familiars que us hi vulgueu afegir. L’horari d’accés serà de 10:30 a 12:30 el dijous 23/03/17, i tindrà lloc al gimnàs del centre.

Els cartells mostrats són els que han preparat l’alumnat de 2n d’ESO per l’ocasió.

Professorat Projecte Integra

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *