Dia Mundial de la Filosofia

Des de l’any 2002 que l’UNESCO va proclamar el tercer dijous de novembre com el Dia Mundial de la Filosofia. Amb aquesta declaració l’organització pretenia una major difusió de la filosofia i de tot allò que la filosofia comporta: pensament crític, autònom i creatiu.

Avui, moltes escoles i instituts treballen diferents iniciatives que cerquen afavorir la reflexió filosòfica. El nostre institut s’ha presentat a la Mostra de Fotofilosofia i hem seleccionat les que ens han semblat més punyents, més creatives, més reflexives. Les podeu trobar en aquest enllaç.

D’altra banda, avui a classe, hem comentat un petit vídeo fet per un d’un professor de filosofia i l’hem comentat:

Per últim, els nostres alumnes han seguit la iniciativa d’uns alumnes de 4t d’ESO d’inundar les seves xarxes preferides: facebook, instagram, twiter, preguntes filosòfiques.