250 Aniversari Ludwing Van Beethoven

El 16 de desembre se celebra el 250 aniversari del naixement de Ludwing Van Beethoven. Per tal de commemorar aquest dia…

Alumnat 1ESO:

Des del departament d’expressió i departament d’idiomes hem desenvolupat un projecte a 1r d’ESO anomenat: L’art i la música: l’abstracció com a llenguatge comú, en el que han estat protagonistes el propi Beethoven i Kandinsky com a inventor de l’art abstracte a partir de la música.

Després d’estudiar en profunditat els dos artistes, els alumnes de 1r ESO A i C a les hores d’educació visual i plàstica han creat un mural representant els 4 moviments de la 5a simfonia de Beethoven aplicant la pintura abstracta (mètode de Kandinsky). Aquests murals els podreu trobar al segon pis de l’escala 1.

Aquests dos mateixos grups d’ESO a les hores de música i anglès, partint de la pregunta qui era Beethoven?, han fet un petit treball de recerca sobre la trajectòria musical d’aquest compositor. Utilitzant eines digitals han aconseguit fer parlar a Beethoven creant una entrevista en anglès.

Al següent enllaç podreu veure les entrevistes i les fotos del projecte.

Alumnat 4t d’ESO:

La propera setmana (del 14 al 18 de desembre) la música que s’escoltarà entre classe i classe seran peces de Beethoven. Però hi haurà sorpreses, ja que els alumnes de producció musical de 4rt ESO han elaborat uns remix basats en la seva música.

Moltes gràcies i que gaudiu de la música.