Alumna de 4t rep una beca de la Fundació Riera Gubau

Ja fa alguns anys que la Fundació Riera Gubau atorga beques per fomentar l’aprenentatge de l’anglès entre els alumnes de la comarca de La Selva que més destaquen en l’aprenentatge d’aquesta llengua estrangera.

Enguany, la Telma Nicolàs, de 4t d’ESO, n’ha obtingut una i podrà gaudir d’una estada d’una setmana als campaments d’estiu en anglès que financia la fundació a Vilanova de Sau. La Telma sempre ha demostrat el seu interès per l’anglès i aquesta vegada podrà aprofitar l’estiu no només per descansar, sinó també per comunicar-se en anglès.

Enhorabona, Telma!

Have a nice summer and make a lot of friends!