Mostra de Teatre Confinat

Teatre i Educació som un col·lectiu de persones vinculades a l’educació i a les arts escèniques unides per a generar vincles i crear sinergies que afavoreixin canvis en pro de la transformació social.
El nostre origen es vincula amb el I Congrés Internacional d’Expressió Corporal, Teatre i Drama en Educació, celebrat a Oviedo (2018) . El node de Catalunya va néixer el 2019. Des de llavors ens hem anat trobant i reunint per a establir un marc d’actuació, constituir-nos com a associació i desenvolupar la nostra tasca de donar visibilitat i legitimitat al teatre com a matèria total dins el sistema educatiu en tots els seus nivells i etapes.

Què és la Mostra de Teatre confinat?
És un projecte sociocultural i artístic que suposa una oportunitat per a compartir les creacions i propostes artístiques que diferents persones i col·lectius estan desenvolupant durant l’actual període de confinament.
La mostra sorgeix de la necessitat de l’alumnat de poder continuar expressant-se mitjançant les arts escèniques.

Pàgina web de Teatre i Educació
Treballs realitzats per l’alumnat del centre