Visita de les instal·lacions de TRIAS GALETES-BISCUITS

El passat divendres 25 de febrer, en el marc de les Jornades Tècniques de Formació Professional, els alumnes de primer curs del cicle de Gestió Administrativa en l’àmbit jurídic van visitar les instal·lacions de l’empresa TRIAS GALETES-BISCUITS, SA, de Santa Coloma de Farners.

Un cop allà, van poder veure les instal·lacions de la fàbrica així com el museu. Els van explicar la història de l’empresa i el seu funcionament, a més d’atendre les preguntes dels estudiants.

Després van tenir ocasió de fer una petita degustació d’algunes de les seves galetes més famoses: neulets, teules i ventalls.

Va ser una bona oportunitat pel nostre alumnat de conèixer una empresa de l’entorn, amb més de 100 anys d’història i veure com pot evolucionar i adaptar-se al mercat de les galetes gourmet.